Mijn ledenpas is verlopen. Wat moet ik nu doen?

Deel dit artikel

,

Mijn HCC-ledenpas is verlopen. Moet ik nu zelf actie ondernemen en een nieuwe aanvragen? Persoonlijk vind ik overigens een fysieke pas helemaal niet meer van deze tijd. Dat kan toch ook digitaal! 
Harm van der Z.

De HCC-ledepas blijft gewoon geldig zolang je lid bent van HCC. Dat de pas verlopen is, doet er (tegenwoordig) niet meer toe. Wanneer je een activiteit van HCC bezoekt, dan scannen we de barcode op de ledenpas en zo kunnen we zien dat je lid bent van HCC. 

Tegenwoordig geven we geen lidmaatschapspassen meer uit met een einddatum. Op de pas staat achter 'Geldig t/m' nu 'Einde lidmaatschap'. Op die manier sparen we ook het milieu zodat passen 'die over de datum zijn' niet in het afval belanden.

Er is tegenwoordig ook een digitale HCC-lidmaatschapspas. Ga naar hcc.nl en klik rechts naast het grote HCC-logo op HCC. Er opent een uitklapmenu en hierin zie je aan de rechterkant Mijn digitale ledenpas staan. Wanneer je hierop klikt, moet je mogelijkerwijs nog even inloggen als lid. Dan verschijnt de digitale ledenpas. En die kun je eventueel op je smartphone bewaren.

Leden die geen smartphone hebben of die graag een fysieke ledenpas onvangen, kunnen contact opnemen met de HCC-ledenadministratie.

'Meld je aan voor de nieuwsbrief'

'Abonneer je nu op een of meerdere van onze nieuwsbrieven en blijf op de hoogte van onze activiteiten!'

Aanmelden