
Nieuws
Kom ook naar de HCC!kennisdag op 25 maart 2023 - Presentaties, workshops, verkoop producten en meer
22 maart 2023
Je HCCnet mail account is geblokkeerd, dat is natuurlijk heel vervelend.
Maar dit gebeurt natuurlijk niet zomaar. In veel gevallen is je wachtwoord van je e-mail account buitgemaakt. Vervolgens is er met jouw e-mail account spam verstuurd.
Hieronder vindt je de beschrijving van de stappen die je moet ondernemen om je account te deblokkeren.
Je moet je computer controleren op virussen. Dit doe je met de online virusscanner van Eset. Deze vindt je hier: https://www.eset.com/nl/thuis/online-scanner/ (gebruikers van Macbook, ga naar https://www.trendmicro.com/en_us/forHome/products/housecall.html)
Nu wordt de laatste versie van de anti-virus database opgehaald en gaat de scanner je computer controleren.
Dit kan even duren.
Hierna krijg je een scherm met de melding of er bedreigingen zijn gevonden,
Als er geen bedreigingen zijn gevonden moet het logboek worden opgeslagen. Bewaar het logboek goed. Dit moet bij je verzoek tot deblokkeren meesturen.
Zijn er wel bedreigingen gevonden dan moeten deze eerst opgelost worden. Volg daarvoor de aanwijzingen op het scherm. Kom je er niet uit neem dan contact op met de vraagbaak.
Ga naar de mijn gegevens tab hccnet
Kies de tab van het desbetreffende HCCnet adres en wijzig het wachtwoord.
LET OP: als het om het hoofdaccount gaat en je wilt het wachtwoord van de website en je mailaccount gelijk houden wijzig dan je wachtwoord in het tab mijn account, anders zijn de de wachtwoorden niet meer gelijk
Vul dit formulier in. Aan de hand van de ingevulde gegevens zal een van onze beheervrijwilligers het verzoek beoordelen en verwerken.
Dit kan enkele dagen duren.
Abonneer je nu op een of meerdere van onze nieuwsbrieven en blijf op de hoogte van onze activiteiten!
Aanmelden