Forward ingesteld in HCC!net?

Als je geen mail meer binnen krijgt in HCC!net kan het zijn dat er ooit een automatische forward is ingesteld naar een ander mailadres. In dat geval zie de mail niet meer in je Inbox staan. Je kunt dit als volgt controleren:

 

Stap 1 Inloggen HCCnet

Stap 1: Klik in het inlogscherm op ‘hier’ om naar je mailboxinstellingen te gaan.

 

Stap 2 Inloggen voorbeeld

Stap 2: Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.

 

Stap 3 HCCnet instellingen forward

Stap 3: Je profiel wordt automatisch geopend. Kijk bij Forward of daar een mailadres is ingesteld. Daar moeten je nieuwe e-mails terechtkomen. Als je hier geen prijs op stelt, kun je het vakje leeg laten.

'Meld je aan voor de nieuwsbrief'

'Abonneer je nu op een of meerdere van onze nieuwsbrieven en blijf op de hoogte van onze activiteiten!'

Aanmelden